Poznaj Nasz Zespół
Natalia Kromer
Psycholog
Jestem psychologiem z kilkuletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego, uzyskując bardzo dobry wynik. Moja droga zawodowa została wzbogacona o liczne kursy i szkolenia, które umożliwiły mi pogłębienie wiedzy oraz umiejętności w zakresie pomocy psychologicznej.
Jako trener umiejętności społecznych pierwszego i drugiego stopnia, a także trener umiejętności społecznych osób z autyzmem i zespołem Aspergera, pomagam dzieciom i młodzieży w budowaniu zdrowych relacji międzyludzkich oraz rozwijaniu kompetencji społecznych. Ukończenie kursu z zakresu diagnozy i pomocy psychologicznej osobom z depresją oraz obniżonym nastrojem, a także trzystopniowy kurs z zakresu stosowanej analizy zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, stanowią mocne fundamenty mojej pracy terapeutycznej.
Moje zainteresowania obejmują również pomoc psychologiczną w zakresie profilaktyki uzależnień oraz radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i ryzykownymi, szczególnie w kontekście dzieci i młodzieży.
Praca psychologa to moja pasja i misja. Każdego dnia staram się oferować wsparcie, które pozwala moim pacjentom zrozumieć siebie, poradzić sobie z wyzwaniami, zbudować poczucie bezpieczeństwa i odzyskać równowagę emocjonalną. Pomaganie innym to dla mnie nie tylko zawód, ale również sposób na spełnianie się zarówno zawodowo, jak i osobowościowo.

Dorota Zielińska
Logopeda
Jestem logopedą z pasją i zaangażowaniem pracującym z dziećmi, w szczególności z dziećmi ze spektrum autyzmu. Każde spotkanie z dzieckiem traktuję indywidualnie, dobierając metody terapii do jego potrzeb, możliwości i zainteresowań. W swojej pracy łącze wiedzę teoretyczną z doświadczeniem, empatią oraz kreatywnością.
Moje podejście:
W centrum mojej pracy zawsze stoi dziecko. Wierzę, że każde z nich ma potencjał do komunikacji, a moim zadaniem jest pomóc mu go odkryć i rozwijać. Stawiam na budowanie relacji, poczucia bezpieczeństwa i motywacji wewnętrznej. Terapia ma być nie tylko skuteczna, ale także przyjemna i dającą radość.
Cele mojej pracy:
- rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i językowych,
- poprawa rozumienia i nadawania mowy,
- wzmacnianie kompetencji społecznych,
- wspieranie rozwoju emocjonalnego,
- wspieranie funkcjonowania dziecka w codziennym życiu.
Doświadczenie:
- praca indywidualna z dziećmi ze spektrum autyzmu,
- praca indywidualna z dziećmi z dyslalią,
- terapia mowy i komunikacji (werbalnej i niewerbalnej),
- współpraca z rodzicami – konsultacje, instruktaż,
- tworzenie indywidualnych programów terapeutycznych i dostosowanie materiałów do możliwości dziecka,
- wykorzystanie metod AAC, PECS, gestów Makaton,

Iwona Miler
Język angielski
Pedagog
Trener TUS
Jestem pedagogiem oraz trenerem umiejętności społecznych (TUS). Dzięki mojemu doświadczeniu potrafię skutecznie pracować z ludźmi, pomagając im rozwijać kompetencje interpersonalne.
Moja fascynacja językiem angielskim świadczy o mojej otwartości na świat oraz chęci ciągłego poszerzania horyzontów.
Połączenie nauki, pracy z ludźmi i pasji do języka sprawia, że jestem wszechstronna i gotowa na nowe wyzwania.

Edyta Kielasińska
Logopeda
Terapia ręki
Jestem logopedą, pedagogiem specjalnym, terapeutą miofunkcjonalnym oraz terapeutą ręki.
Pracuję z dziećmi od 2. roku życia, młodzieżą i dorosłymi. Zajmuję się profilaktyką, diagnozą oraz terapią logopedyczną. Prowadzę terapię trudności w uczeniu się, treningi czytania i pisania.
W zakresie moich kompetencji znajduje się również masaż oraz kinezjotaping logopedyczny.

Sylwia Dulęba
Fizjoterapeuta
Terapeuta SI
Uzyskałam tytuł magistra fizjoterapii na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Na co dzień pracuję z pacjentami ze schorzeniami w obrębie układu ruchu, wykonuję zabiegi z zakresu fizykoterapii, kinezyterapii oraz masażu. Ukończyłam kurs masażu tkanek głębokich z rozluźnianiem mięśniowo-powięziowym. Prowadzę również terapię wad postawy u dzieci i młodzieży.
Ukończyłam:
Kurs I stopnia – Neurobiologiczne podstawy rozwoju.
Kurs kwalifikacyjny II stopnia na Terapeutę Integracji Sensorycznej.
Praca jest moją pasją, co przejawia się w indywidualnym podejściu do każdego pacjenta oraz zaangażowaniu w poprawę sprawności fizycznej i jakości życia pacjentów.

Anna Adamczyk
Psycholog
Jestem psychologiem z pasją do pomagania innym w przezwyciężaniu trudności życiowych oraz poprawie jakości ich życia. Ukończyłam studia magisterskie z zakresu psychologii oraz liczne kursy i szkolenia, które umożliwiły mi pogłębienie wiedzy oraz umiejętności w pracy z różnymi grupami osób.
Specjalizuję się głównie w wsparciu osób borykających się z problemami emocjonalnymi, lękami, obniżonym nastrojem, stresem oraz trudnościami interpersonalnymi. W swojej pracy stosuję podejście oparte na empatii, zrozumieniu oraz indywidualnym podejściu do każdej osoby, dostosowując metody terapeutyczne do jej potrzeb.

Paulina Gryszka
Język hiszpański
Pedagog
Trener TUS
Jestem pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, arteterapeutką, trenerką sensoterapii oraz trenerką TUS (Trening Umiejętności Społecznych). Prowadzę sensomotoryczne zabawy aktywizujące zmysły, wykorzystując bogaty wachlarz metod wspierających rozwój najmłodszych.
W swojej pracy łączę metody terapeutyczne oparte na sztuce, które wspomagają rozwój emocjonalny i poznawczy uczestników, z technikami stymulującymi zmysły. Dzięki sensoterapii oraz zabawom rozwijającym percepcję, pomagam dzieciom poprawić koncentrację, komunikację oraz integrację sensoryczną.
Jako trenerka TUS wspieram rozwój umiejętności społecznych i interpersonalnych, umożliwiając dzieciom lepszą adaptację w codziennym życiu. Prowadzę także zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, wspierając dzieci z trudnościami w nauce poprzez indywidualne podejście, które pomaga im przełamywać bariery edukacyjne, zwiększać koncentrację oraz motywację do nauki.
Dodatkowo, prowadzę zajęcia z języka hiszpańskiego dla najmłodszych, wykorzystując metody dostosowane do wieku i angażujące dzieci w kreatywną, przyjazną naukę.
W swojej pracy łączę terapię z edukacją, tworząc przestrzeń do wszechstronnego rozwoju dzieci. Kieruję się empatią, cierpliwością i szacunkiem, zapewniając bezpieczne oraz wspierające środowisko. Praca z dziećmi jest moją pasją, a sukces i wyjątkowość każdego dziecka stanowią dla mnie największą motywację do podejmowania kolejnych wyzwań.

Kornelia Wojtasiewicz
Psycholog
Ukończyłam studia magisterskie z psychologii ze specjalnością kliniczną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz studia podyplomowe o kierunku „przygotowanie pedagogiczne dla psychologów” w Staropolskiej Akademii Nauk Stosowanych w Kielcach. Dodatkowo posiadam uprawnienia diagnostyczne do badania Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz tytuł terapeuty i trenera metodą Biofeedback I i II stopnia. Pracuję z nastolatkami, dorosłymi i parami.
Stale podnoszę swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach i kursach, m.in.:
„Praca z lękiem, stresem i trudnymi emocjami u dzieci i młodzieży”,
„Wzmacnianie poczucia własnej wartości u dzieci i młodzieży”,
„Profilaktyka niedostosowania społecznego dzieci i młodzieży z elementami diagnozy resocjalizacyjnej”,
„Podstawy seksuologii i psychiatrii z elementami zaburzeń seksualnych w chorobach psychicznych i somatycznych”,
„Samobójstwo, agresja i autoagresja – diagnoza, przyczyny, uwarunkowania zjawiska oraz interwencja”,
“Terapia schematu i dialog motywujący w leczeniu zaburzeń osobowości”,
“Sztuka dobrego życia – jak być sobą w domu i w pracy”,
“Praca z parą z wykorzystaniem wątków seksualnych”,
“ADHD u osób dorosłych”,
„Emocje i Motywacja”,
„Psychologia zdrowia”.
W swojej pracy stosuję holistyczne podejście i dopasowuję metody pracy do specyficznych potrzeb pacjentów. Potrafię nieszablonowo spojrzeć na problem, dostrzegam bowiem unikalność każdego człowieka. Dbam o to, by każda z osób podczas spotkania ze mną czuła się ważna i zrozumiana.

Klaudia Frydrych
Język angielski
Logorytmika
Zajęcia muzyczno-ruchowe
Sensoplastyka
Jestem studentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a praca z dziećmi od zawsze była moją pasją. Doświadczenie zdobywałam, prowadząc korepetycje oraz ucząc języka angielskiego w szkole językowej. Cenię sobie pracę zespołową oraz twórcze podejście do nauczania, które pozwala mi inspirować najmłodszych do odkrywania świata.
Poza edukacją interesuję się muzyką i sportem, a wolne chwile poświęcam na robótki ręczne – rozwijające kreatywność i cierpliwość. Wierzę, że nauka przez zabawę to klucz do skutecznego rozwoju dzieci, dlatego staram się tworzyć angażujące i pełne pozytywnej energii środowisko edukacyjne.
Nieustannie rozwijam swoje umiejętności i poszukuję nowych metod pracy, aby jak najlepiej wspierać rozwój najmłodszych.

Julia Jaskólska
Sensoplastyka
Integracja sensoryczna
Nauka czytania
Zajęcia muzyczno-ruchowe
Jestem studentką IV roku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję. Fascynuje mnie obserwowanie, jak rozwijają swoje umiejętności, uczą się nowych rzeczy i odkrywają świat z niegasnącą ciekawością. Ich szczerość oraz radość z drobnych sukcesów są dla mnie wielką motywacją. W przyszłej pracy chciałabym stawiać na kreatywność, cierpliwość i indywidualne podejście, aby każde dziecko mogło czuć się wyjątkowe.
Cenię sobie rozwój osobisty oraz poszerzanie wiedzy z zakresu edukacji i psychologii dziecka.

Katarzyna Brzostowicz
Integracja sensoryczna
Nauka czytania
Zajęcia muzyczno-ruchowe
Jestem studentką IV roku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Wybrałam ten kierunek, ponieważ fascynuje mnie rozwój dzieci oraz sposób, w jaki kształtują swoje umiejętności, poznając świat.
Uważam, że „dzieci są jak kawałki gliny – nasze zadanie polega na tym, by je ukształtować, ale nie zniszczyć”. To zdanie bardzo trafnie oddaje moje podejście do pracy z dziećmi.
Wierzę, że kluczowym elementem w pracy pedagoga jest stworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska, w którym każde dziecko będzie miało szansę na indywidualny rozwój, bez presji, ale z zachętą do odkrywania swoich możliwości.
